Marijn (Supply Chain Coördinator)
Marijn heeft een hbo-opleiding Logistiek en Economie met een Minor Supply Chain afgerond en een ruim 8 jaar ervaring in de Supply Chain. Na zijn opleiding heeft hij verschillende functies gedragen als Materiaal Planner, Supply Chain Coördinator, Warehouse Replenisher en Senior Demand Planner. Voor hij aan de slag ging als Teamlead Material Planning was hij werkzaam als Logistiek Beheerder bij een overheidsinstantie. Hier was hij verantwoordelijk het op voorraad houden van de benodigde materialen op de verschillende locaties. Komend hierbij waren kloppende planningen, goed beheren van de voorraden en het dagelijks analyseren van het proces om interne- en externe stakeholders ten alle tijden tevreden te houden. Hierna is hij aan de slag gegaan bij een Vers Producent als Teamlead Material Planning. Hier was hij verantwoordelijk voor het volledig succesvol functioneren van de Materiaal Planning afdeling. Hier moest hij het team sturen en trainen, de personeelsplanning op de afdeling opstellen, verschillende overleggen met andere afdelingen en het optimaliseren van de Materiaal Planning afdeling. De afdeling van 7 FTE was verantwoordelijk voor het dagelijks garanderen van 100% beschikbaarheid van de benodigde grondstoffen. Helaas was deze uitdaging inhoudelijk niet zoals deze besproken was bij de aanname wat resulteerde in afnemend plezier in de werkzaamheden.
Marijn is een enthousiaste en creatieve man. Collega’s werken graag met hem samen door zijn positieve en gezellige houding op de werkvloer. Wanneer er problemen zijn weet Marijn zijn creativiteit in te zetten om oplossingen te bedenken waar je misschien nooit aan gedacht zou hebben.
Marijn is direct beschikbaar voor een 36-urige werkweek. Hij heeft een salarisindicatie van € 5.500 op basis van een fulltime dienstverband.
Werkzaamheden
- Het aansturen, coachen en trainen van het team;
- Verantwoordelijkheid voor de personeelsplanning van de afdeling;
- Fungeren als het directe aanspreekpunt bij incidenten;
- Deelname aan tactische en strategische overleggen;
- Uitvoeren van root cause analyses bij klantklachten;
- Initiëren en implementeren van verbetervoorstellen.